Wie zit er achter de Winstrivier?

"Voor overtuigende promotie heb je geen geld nodig, maar waarde."

Jenne Snijders is conceptontwikkelaar en bedenker van de Winstrivier-methode:

Ondernemers willen veel zelf doen.
Ik ook. Dat is onze aard. We creëren graag onze eigen kansen. Maar qua communicatie maken ondernemers allemaal dezelfde basisfout. Ze doen dit:

Ze communiceren zonder inzicht in hun waarde.
Ik weet waar ik over praat. Ik verdiende tien jaar lang een goede boterham aan wat ondernemers zelfstandig niet lukte. Ik maakte met mijn creatiebedrijf Tinksel honderden websites en folders voor ondernemers in alle soorten en maten. Bijvoorbeeld voor:

  • een personal trainer die een geweldige training had bedacht, maar ‘m niet verkocht kreeg met zijn zelfgemaakte folder
  • een kindercoach die geld wilde maken van haar kennis, maar haar visie bleef communiceren in plaats van haar oplossing
  • een uitzendbaas die een nieuwe website had laten maken, maar toch geen nieuwe klanten kreeg
  • een tekstschrijver die zelf een website in elkaar had gezet en klanten genoeg had, maar niet de juiste

De ondernemers die bij me aanklopten hadden allemaal hetzelfde probleem.
Ze wilden graag een dikke vinger in de pap qua promotie. Maar ze hadden geen idee hoe ze hun communicatiemiddelen moesten opbouwen. Of wat ze aan inhoud moesten communiceren. Ze liepen vast.

Dus besteedden ze het uiteindelijk toch maar uit.
Aan mij. Mijn Winstrivier stroomde volop in de jaren dat ik websites en folders maakte (dat doet ie nog steeds, maar ik maak tegenwoordig meer eigen methodes). Ik leerde door al die creatie-ervaring wat je in welke volgorde moet zeggen om potentiële klanten te overtuigen.

Ik leerde ook dat effectieve communicatie niks te maken heeft met geld, maar met waarde.
Communicatie draait nooit om hoe duur je website is of hoe professioneel je folder eruitziet. Het draait om de waarde van je eigen aanbod communiceren. Gezien door de ogen van je klant. Ik noem dat communiceren van onderstroom. Simpel en diep. Dat ziet er zo uit:

De Winstrivier ontsprong eind 2020.
De zoveelste bevriende ondernemer duwde me zijn zelfgemaakte promotiemateriaal in mijn handen. Hij had een inhoudelijk geweldig product bedacht. Maar zijn folder en website waren een ramp. Hiermee kreeg hij zijn product nooit verkocht. En hij had geen budget om me in te huren. Hoe kon ik hem toch helpen?

Ik besloot om mijn aanpak vast te leggen in een methode.
Zodat al die ondernemers zonder budget tóch zelfstandig iets kunnen maken dat nieuwe klanten oplevert. De Winstrivier is het resultaat. Het is een doe-het-zelf-pakket voor communicatie die overtuigt. Het is de samenvatting van mijn jarenlange ervaring als conceptontwikkelaar, foldermaker en webbouwer. Verpakt in een kant-en-klaar stappenplan.

Zie mij als je creativiteitsnavigator.
Ik help je om de onderstroom te ontdekken waarmee je jouw aanbod bij de klant krijgt. En ik help je om soepel door het creatieve proces te stromen. Aan het einde van de tocht heb je zelfstandig communicatiemiddelen gemaakt die je winst opleveren. Want ja, communicatie is een vak. Maar wel een vak dat iedereen kan leren. Mits je de juiste koers kent.

Jacquelien Polman, tekstbureau Gelikt Getikt

"Wat ik hier geleerd heb, komt nog jaren van pas."

 

Judith Kimenai, Code Taal Tekstbureau

"Als je promotiemateriaal nodig hebt, is de Winstrivier een laagdrempelige, betaalbare, snelle weg ernaartoe."

 

Bart Wijnen, Lean Uitzend Service B.V.

"Met de Winstrivier ging ik veel meer in de schoenen van mijn klanten staan. Door eerst te bedenken wat zijn knelpunten zijn. Waar loopt mij klant tegenaan? Wat zoekt mijn klant eigenlijk écht?"