Wat is de Winstrivier?

De Winstrivier is een doe-het-zelf methode die je helpt om promotiemiddelen te maken voor je eigen bedrijf. Veel ondernemers lopen vast in dat creatieproces. De Winstrivier legt de aanpak van de conceptontwikkelaar in jouw handen.

Want begin er maar eens aan... Wat zet je in je promotiemiddelen? Hoe bouw je het op? Wat moet je communiceren zodat klanten ‘aan’ gaan en contact opnemen? Hoe bouw je het technische deel van je website? Hoe kom je aan een ontwerp voor je folder?

Promotiemiddelen moeten overtuigen

Lukt het niet om promotiemiddelen te maken die overtuigen, dan blijft je aanbod ongezien. Klanten raken niet geïnteresseerd. Een potentiële inkomstenstroom blijft liggen. Je loopt winst mis. Maar hoe zorg je dan wel voor promotiemiddelen die overtuigen?

Met onze 4 stappen lukt het je wel

Je krijgt grip op je eigen inkomstenstroom als je je eigen waarde weet te communiceren. Om die boven te halen, moet je door een creatief proces. Daar hebben we iets slims op bedacht: de 4 creatiestappen.

De Winstrivier helpt je in 4 stappen door het creatieve proces. Beginnend bij de onderstroom. Simpel en diep.

 

 

Jacquelien Polman, tekstbureau Gelikt Getikt

"Voor ik aan de Winstrivier begon, stond ik op het punt om een weg in te slaan naar ondernemerschap. De weg was echter bezaaid met grote blokkades waar ik niet omheen kon. Dacht ik."

 

Judith Kimenai, Code Taal Tekstbureau

"Ik weet nu wat ik doe. En de stappen zijn behapbaar. Bovendien heb ik met deze training een aardig vermogen uitgespaard."

 

Bart Wijnen, Lean Uitzend Service B.V.

"Promotieacties van mijn bedrijf gingen nogal ad hoc. Ik doorzag het grote geheel niet. Ik maakte promotiemiddelen navenant de gedachtes die in me opkwamen. Ik vulde zelf in hoe ik dacht dat het zat. Ik weet nu beter."