Je gaat aan de slag met je eigen case. Die case kan van alles zijn. Misschien wil je een website voor je bedrijf maken, een nieuwe dienst of product in de markt zetten, een evenement organiseren, etc. Kortom: je wilt winst maken met wat je onderneemt. Daarom wil je professioneel communiceren.
Hoe zien de 4 stappen eruit?
Elke stap bevat een eenvoudige uitleg, voorbeelden van best practices en een opdracht. Deze opdracht helpt je verder op weg in het maakproces. Hoe verder je in het boek komt, hoe concreter je communicatiemiddel wordt.
Wat heb ik aan het einde van boek?
Je hebt ten eerste zelf je communicatiemiddel gerealiseerd. Daarnaast ken je de slimste en snelste aanpak die leidt tot winstgevende communicatie. Je weet wat je inhoudelijk moet communiceren. Je weet hoe je je middelen opbouwt. En je weet hoe je je waarde moet verwoorden, zodat klanten ‘aan’ gaan op je aanbod en van je willen kopen.
Dat is niet alleen nu handig, maar ook voor de toekomst. Want je zult vast nog veel meer goede ideeën in de markt willen zetten.
De papieren bouwsteenkaarten horen bij het boek. Je hoeft ze dus niet apart te bestellen.
Het boek verwijst naar de blauwdrukken. Ze zijn gratis en zonder inlogcode toegankelijk op deze website. Zo ga je nog sneller door het maakproces.